هیچستان ♪

آدمک آخر دنیاست بخند...

هیچستان ♪

آدمک آخر دنیاست بخند...

بهم ریخته...

حادثه

            زمان

من

                           خستگی

تنهایی


و بدتر از همه امتحان رانندگی و قبضی که هنوز نگرفتم!

برام دعا کنید قبول شم ...

دیگه حوصله دویدن ندارم!


فقط بغض ...

کاش درکم میکرد یکی...


نظرات 8 + ارسال نظر
نگین سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ http://hobaaab.blogsky.com

فقط بغض ...

کاش درکم میکرد یکی...
اینو خوب میفهمم
حباب من یادت نره نگینی

نگین سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ

البته من اونی رو که میتونه درکم کنه دارم ( خداروشکر)
ایشالا قبول میشی

دختر شمال سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ق.ظ http://r00zaneh.blogsky.com/

ببین اصلا نگران نباش ، دفعه اول قبول نشی دفعه دوم که هست ، دفعه دوم قبول نشی دیگه ریلکس برخورد می کنی ............چند دفعه بعد خلاصه تو هم قبول میشی ..........اصلا بیا نیمه پر لیوان : تا حالا دیدی کسی برای رانندگی امتحان بده ولی بعد از چند سال گواهینامه نداشته باشه ؟؟؟؟؟

آرمان. سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

قبول میشین انشااله

اما این بهم ریختگی یه دلیل فراتر از امتحان رانندگیه
با قبول شدن تو امتحان هم درست نمیشه

آبجی نگین! ذهنت مشوشه
ببخشید ولی تلاش نمیکنی علت یابی کنی آن را

به نظرم رو کاغذ دسته بندی کن مشکلات و مسائل ذهنی ات را
به نتیجه خوبی می رسی

مقداد سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ق.ظ

ایشالا که قبول میشی تو امتحانت و میشینی پشت فرمون. قیافت پشت فرمون حسابی دیدنیه ها

الوچه چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام

من می فهمم

شارونا جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

آجی جون شاید نتونم درکت کنم ولی مطمئنم که حتما قبول میشی آجی...
دعا میکنم قبول بشی آجی خوشگلم

ابراهیم شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://www.valghamar.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااااااااام
چقدر با احساس
خوب بهم سر بزن چند تا حکایت گذاشتم به به
منتظر قدوم شما هستم
خواستی لینکم کن
ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد